Måndag

Hänger på facebook och nelly (fan va coolt det lät) efter en dag på jobbet och en kväll på krögers med anna. Rätt skönt med tanke på att mitt huvud dunkar, knäna värker och tröttheten känns sådär jobbigt tung. Efter många om och men har jag dessutom åkt på att jobba hela helgen, men får istället ha hela nästa helg ledig. Då bär det av till göteborg fredag till söndag för fest och shopping 24/7, och oj vad jag ska njuta! Inte allt för långt kvar till napa heller, så det gäller bara att stå ut.

Lite pepptalk för mig själv där ja! Och visst ja, pagen ville ni ju se. Har ingen bra bild på det, men ska försöka få till en nån dag, kolla facebook om ni vill få en glimt av den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0