Nyklippt

Hoppat i min rosa supermjuka mjukisdress och sitter och myser framför tvn efter en dag på praktiken. Färgat och klippt mamma bland annat, blev sidecut (he he cool mamma) och lite snygga färger till detta då såklart!
Fick även en klippning av snälla Emelie, så nu är mitt hår mer ihopklippt framtill. Har varit så sjukt feg med mitt hår, då jag liksom redan blivit av med allt en gång, men ibland får jag mina impulsryck och vågar lite mer! Klippte det faktiskt häromdagen i skolans korridor. Som sagt, impulsryck..





Ska käka lite sallad nu, plugga, fixa naglarna, och kanske hinna med en liten promenad, rätt skön kväll ändå.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

gu va långt ditt hår har blivit! :)

2011-03-22 @ 18:44:49
URL: http://liinnearummel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0