Övningskörning

Idag mina vänner har jag genomfört min allra första övningskörning! Det var seriöst bland det roligaste nånsin haha. Både mamma och jag fick oss en himla massa goa skratt..
Men det gick faktiskt mycket bättre än vad jag trodde, när jag väl fått in någelunda snitts på koppling och växlar och ah, allt. Körde från sporrsjö, till vedby, till lindsdal, längs med hela norra vägen in till kalmar, genom rondeller och åååh så roligt! Var snäll och stannade vid ett övergångsställe också, och då dog bilen.. Så det sög ju lite!

Nu ska jag pallra mig bort till gymmet och köra ett monsterpass för att sen skriva som bara den på rapporten.





lördags. sjukt kul kväll måste jag tillägga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0