Inställt, men fest ändå

tänkte bara bloga lite om igår nu när jag ändå har en data. det skulle ju ha varit bistrobar men så blev det inte. fast vi var pepp ändå på fest så det blev de iaf (; först förfest hos hanna, megakul:) nästa helg hoppa jag att jag får lite bilder från tjejerna eftersom mi kameraladdare är kvar hos pappa så jag tog inte en enda bild. kommer massa bilder från det sen :D hur som helst, sen tog vi fel buss till en fest som bestod av tre personer plus oss då. så där stannade vi inte länge. vi beställde en taxi och åkte till slottet typ, och där vare massa folk;D vi fick billigare taxi för att vi var snygga? haha, gutt de. sen va vi på den festen till typ 1 och sen gick tildis och jag hem till mig och sooov :)

TACK TJEJER FÖR EN MEGAHÄRLIG KVÄLL<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0