Jag och en himla massa pojkar..

Det liknar inte min vardag för fem öre! Jag är van vid endast tjejer hela dagarna i min lilla frisörklass, men idag så skulle jag ha datorkunskap med bara boysen, varje tisdag ett tag framöver. Jag har ju missat jättemycket i skolan under tiden som jag var sjuk så dom har tryckt in mig där.
Var lite nervös innan måste jag säga, men det gick bra! Trodde dom skulle vara jättestökiga (något jag inte heller är van vid..) och pratiga, men dom var så lugna så. Gäspade mest faktiskt..

Jag suger verkligen på datorkunskap, så är jätterädd för att säga fel eller något haha! ;)


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: det är lugnt! Är superseg själv, har inte bloggat på länge :P



allt bra? :)

2009-10-20 @ 18:46:16
URL: http://emeliewallins.blogg.se/
Postat av: hanna

äh, ta det lungt! du fixar det allt ska du se :)

2009-10-21 @ 15:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0