Nattbabbel

Det blir aldrig mörkt i stan. Inte sådär kolsvart som det blir på landet där inga lampor i lägenheter eller ljuslyckor vid vägkanten lyser upp överallt. När det blir mörkt på landet, så blir det riktigt mörkt.

Det liksom slog mig häromkvällen hos pernilla att det var hur länge sen som helst jag såg en kolsvart himmel med en massa stjärnor på. Det är nog egentligen det ända jag kan säga att jag saknar med landet just nu. Det ger ett sånt härligt lugn liksom, ett lugn jag tycker mycket om.

Äe ska nog ta och hoppa i säng nu, ladda om för en promenad med beata och grillning med pappa och vänner!
Natti:*


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Vinner jag dessutom pris är det er jag delar vinsten med.



http://blogg.veckorevyn.cm/pinsamt/2010/08/01/lankar/



Skulle iaf bli jätteglad för din röst

Kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0