Imorgon gäller det

Japp, imorgon ska jag på ultraljud. Får ångest om jag så lite som tänker på det. Det är även den 12e mars imorgon. Förra året gjorde jag ett ultraljud den 12e mars. Då sa läkarn: "Du har en cysta över hela buken."
Och nej, det känns inte ett dugg okej att göra ett ultraljud detta förbannade datum iår igen. Låt oss hoppas på bättre nyheter detta året i alla fall!

Pappa fyller 45 år imorgon också, så ska till honom direkt efter skolan. Från pappa bär det av till Lindis för lite 18årsmiddag! Från Linda bär det av till.. Palace? Vi som är för små för att gå in för se vart vi tar vägen wie! Bra att jag får tänka på annat hela kvällen i alla fall, kommer vara en tankefylld skitdag tillräckligt mycket ändå.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan! Har följt din blogg ett bra tag och har en fråga. Jag och två andra tjejer går tredje året samhälle/ekonomi på stagneliusskolan. Som projektarbete har vi genomfört en välgörenhetskonsert där alla inkomster under kvällen gick till barncancerfonden. För att fördjupa vår rapport har vi skrivit om vad barncancerfonden arbetar med osv. Det vi undrar är om du som har varit/är cancerpatient skulle vilja göra en intervju med oss? Det skulle hjälpa oss att fördjupa den ännu ett steg. Självklart får du isåfall vara anonym i vår projektrapport och redovisning om du skulle önska det. Förstår om du inte vill göra detta men vill bara fråga. Om du är intresserad kan du antingen svara till min mail [email protected](dubbelt underline) eller bara svara här på bloggen. Mvh / Hanna, Emma och Nathalie

2010-03-11 @ 22:53:45
Postat av: Linnéa

håller tummarna att allting ser bra ut!

2010-03-12 @ 16:02:37
URL: http://liinnearummel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0