Se där!

Det var inte igår jag skrev här.. Har funderat många gånger, men hela tänkt "äh palla.." Men trots mitt hundraårs-uppehåll är det folk inne varje dag och jag börjar tycka lite synd om er trogna läsare som aldrig får något nytt att läsa!

Vad har hänt in my life då? Jag är snart färdig med skolan, ni vet den där extraterminen som jag såg fram emot sådär sjukt mycket i våras! Bara datorkunskapen som ska tas tag i, sparar det bästa till sist, som jag alltid gör.

Eller inte.

Hur eller hur så flyter mitt liv på jäkligt bra, så ska inte klaga! Finaste pojkvännen och jag har bokat en resa till thailand den 18e januari, och där blir vi kvar i två veckor. Phuket och krabi blir våra två destinationer!

Ska som sagt försöka uppdatera lite oftare, så håll ögonen öppna gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0