Bad teacher

Sådär, nu är bloggen lite sommarfin! Gäller att passa på då det snart är höst..

Dagen har bjudit på jobb, passade utmärkt då vädret var extra bra.. Önskade nästan att det skulle börja regna, om man nu får vara så ond! Kvällen spenderade jag på biostaden (värst vad jag är där mycket nu för tiden!) tillsammans med annisen, tittade på "bad teacher", bra film, men lite annorlunda. Mysigt i alla fall! Trodde även att jag tappat mitt legg, mitt bankkort, mina hemnycklar, mitt läppstift osv, men det visade sig att det är ett fett stort hål i min väska, så saker och ting hamnar liksom under fodret, hade panik ett bra tag innan jag insåg detta vill jag lova!



Bild från i lördags!
Anna becca tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0