I-landsproblem

Köpte ett par låga converse igår i storlek 36, då det inte fanns i min storlek 37. Jag tänkte som så att "vill man va fin får man lida pin", men äe, inte när det gäller skor. Det kommer sluta med att dom ligger längst in i skohyllan och aldrig används så ska lämna tillbaka dom.

Problemet är att jag inte hittar ett par vanliga converse nånstans, inte i min storlek, varesig i stan eller på internet. Hur f*n kan allt vara slut?! ALLT?! Jag måste ha ett par låga converse, frågan är bara hur jag ska fixa det..

Kommentarer
Postat av: Madelene

Det finns vita låga converse från storlek 35-40 på scorett :) Ett tips bara!

Jättebra blogg Btw! :)

2011-08-10 @ 22:12:00
URL: http://surfboard.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0