Lördag

Har jobbat tio timmar idag, med konstant kö i kassa, och har dessutom haft hand om drivern en hel del. Sitter här nu, totalt jäkla uppspeedad och funderar på hur jag nånsin ska lyckas somna.. Börjar jobba vid 10 imorgon också, vilket inte gör det hela bättre. Det var min egentligen lediga helg det!

Ni får verkligen ursäkta min nu för tiden bitterhet i bloggen, skyller på att jag går och väntar på cancerkontrolltid, och det gör mig galen. Jag skulle ha fått en tid nu i juli, men icke sa nicke! Det resulterar i att jag tror att jag har spridd cancer i hela kroppen osv osv.. dum jävla rädsla helt enkelt.
Lovar att skärpa till mig snarast möjligt, negativitet hjälper ju faktiskt ingen alls, allra minst mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0