Onsdag

Igår var jag på sjukhuset ett par timmar, hälsade på några av dom jag träffade mycket när jag var sjuk och följde även med my till hennes läkare. Åkte sen med amanda in till stan för världens mysigaste kväll på ben&jerrys. Älskar att sitta och titta på folk och lyssna på musik vid larmtorget!

Nu sitter jag här hemma och väntar på fanny, vi ska in till stan en sväng, luncha, titta på present till min bror som fyller 17 år nu på söndag och kanske även hitta något fint till oss själva he he. En marinblå stickad tröja vore inte helt fel i min garderob vill jag lova, och jag har hittat den perfekta på monki.
Kvällen bjuder tydligen på utgång, får dock se hur det blir med det då jag egentligen bara vill ligga hemma i soffan med en bra film och massa onyttigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0