För vi har tagit studenten

Nästan en vecka sedan sista blogginlägget, bra där! Har haft fullt upp de senaste dagarna, med student, utgångar och en hel del jobb. Så sjukt kul har allt varit, studenten var verkligen en dag att minnas, även om jag inte riktigt kan känna den där speciella känslan som jag tror de flesta andra känner. Men hade som sagt det sjukt bra, riktigt riktigt bra!

Idag är jag ledig fram till klockan 5, så ska in till stan och fixa med min nya gant-klocka jag fick i present så att den passar. Har lite annat att fixa och dona med också nu när jag är ledig hela dagen så ska väl fixa iordning mig och dra iväg!











Tack till alla som gjorde min dag perfekt och minnesvärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0