Onsdagsfilosofi

Skrev precis nyss ett inlägg och skulle precis publicera det när internet krashade. Kul, hatar mitt internet nu.

Skrev i alla fall om beslutsångest över kvällen, km eller inte km?! Tror jag ska spara mig till fredag, men det är inte kul att bara sitta hemma och glo i mjukiskläderna. Haft en sjukt bra på stan i alla fall, igen, med sofie, långfika, köpt klackisar och tränat lite på gym1. Bodypump och kondition, love malkars!
Dessutom sitter jag och lyssnar på för tillfället världens mysigaste bästaste låt, the moment i met you, blir helt glad av den! Kanske bättre att stanna hemma och nöta sönder den, och må sådär extra bra som man gör ibland!





Dags att färga utväxten kanske?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0