Ayia napa, here we come!

Den 22-29 april drar jag från denna pyttelilla snöfyllda håla för att sola, bada och festa i cypern. Kommer ju inte direkt vara som högsäsongens drag, men tror nog det kan bli rätt gutt ändå! Längtar sjukt mycket, har varit och betalat första delen idag och köpt en massa nya linnen och grejer. Men MÅSTE ha nya bikinis, och dom jag har beställt kommer inte förens i början av maj, vilket självklart är försent. Får se hur jag löser det ilandsproblemet..

Och det där med snöfylld håla stämmer väl inte riktigt in på just denna lördag, solen skiner ju som bara den! Riktigt skönt att gå en runda på stan med mamma i den fina vädret innan.



Sommar och värme är helt klart det bästa jag vet.
Längtar som sagt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem ska du till cypern med? :)

2011-03-05 @ 16:26:45
Postat av: Becca

sv: nina, elin och lotta heter dom :)

2011-03-05 @ 16:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0