Nk

Gener och kemi är inte min grej, så naturkunskapslektionen som tar hela min onsdageftermiddag tar seriöst kål på mig. Jag kan egentligen, men det är sjukt svårt när man inte haft ämnet på 3 år. Detta är i B-kursen, A är riktigt lätt i gemförelse och det är det vi har prov på på fredag. Det suger givetvis, det förstår ju alla. Så min kväll kommer bestå av ännu mer naturkunskap.

Ska nu ladda upp med en jäkla massa mat (kycklig i pitabröd, mmmmumsi) för att kunna plugga stenhårt och förhoppningsvis hinna med några kilometer på löpbandet på mitt kära malkars!



Plugghästen bokför i småföretagande. Nu kämpar vi mina vänner, sista spurten innan studenten....

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte bra blogg! =)

2011-05-04 @ 21:19:20
URL: http://emmamuggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0