Tumörfri

Jag har tendens att tappa bort grejer. Ni som känner mig vet precis vad jag pratar om..
Idag hade jag tänkt spendera hela dagen med plugg, engelska och naturkunskap B (vilket suger i det fina vädret..) men en av böckerna är givetsvis putsveck.

Så innan jag börjar plugga måste jag hitta den tjocka hemska boken och först efter det kan jag börja plugga. Mitt pass var tydligen också borta enligt mamma så det måste jag hitta det med. Kul att stå utan det i april sen när planet till napa ska gå.

Förresten så har jag varit tumörfri i 2 år idag. Fick även veta att det fanns en risk för att jag skulle vara sjuk, då dom hittade svullna lymfköttlar under den 6 timmar långa operationen. Men nu ska vi inte deppa över det.
Jag har ju varit tumörfri i 2 år!

Kommentarer
Postat av: hanna

vad underbart!

2011-03-20 @ 20:16:43
URL: http://hannahemmingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0