Operationen

Hemma efter en förmiddag på sjukhuset. Allt har gått bra, höll dock på att tuppa av när jag tittade på nya ärret. Mesbecca.. Ne men det var lite obehagligt faktiskt, och dom snittade ungefär 10 centimeter, något jag inte var beredd på. Trodde dom skulle ta ungefär 5. Men det ser fint och bra ut så jag hoppas verkligen att det håller sig så nu!

I journalen stod det även att jag skulle vara sövd så det var skönt! Har sovit hela eftermiddagen hemma nu också, så börjar piggna till lite här nu. Pappa var förbi med lite vindruvor och choklad också, vilket kanske hjälpte till lite he he.



Nyopererad tjeja men sina nya glasögon! Haha, ser ut som en liten lärare, men jag ser faktiskt mycket bättre med dom, konturer och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0