Data & Maxi

idag har det inte häns alls mycket, är så trött på att det inte gör det! nille sov ju här inatt, mys, men han skulle hem tidigt så då hamnade jag framför datan och har nog suttit här hela dan. tänker alldelses för mycket när jag har tråkigt också! haha..
har i alla fall varit på maxi en sväng med mamma och marcus, härligt att komma iväg lite :) tittade lite i affärer åså men hittade ingenting. vill inte till stan! har 350kr att göra av med innan skolan ju ;) ska se om jag inte kan hitta den där gråa koftan på gina, gillade den.
aja, roligt inlägg va? haha, näe kanske inte.

imon ska jag inte göra nånting. haha det blir bara roligare och roligare att läsa va? ;) ne men jag får se hur allt blir och vad som händer :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: I knoow ;)

2008-08-12 @ 21:47:32
URL: http://palmquiist.blogg.se/
Postat av: Linn

Svar: Tack så mycket, älskar det själv :)

2008-08-12 @ 23:35:24
URL: http://liinnsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0