"Ingen som tycker om dig? - Vi gör det!"

så lockar kåren på vår skola till sig nya medlemmar eller vad man ska säga. Sitter uppe massa sjuka lappar överallt på kagg, haha! :D "Behöver du kärlek? - Vi ger dig det!" ganska kul å läsa liksom.
idag har vi haft vanliga lektioner. enhel del skratt blev det vilket alltid är kul (; och jag ska nog byta från franskan till engelska B eller nått. för gutt! :)

efter skolan gick jag och matilda in till stan. var nog där i två och en halv timme. jag köpte ett par nya jeans från vila för 400:- och en tunika från only för bara 50:- fynda är jag ganska bra på (y) matilda köpte en superfin tröja på gina. mackedonken hans så klart med också.

nu ska jag skriva på mitt svenskaarbete och sen ska jag plugga matte. lalala, och testa tröjor till nya jeansen (a)
ha det så bra! ♥

Kommentarer
Postat av: nillää

hej:)

2008-08-27 @ 20:58:58
Postat av: Annika

åh gina! :D

2008-08-27 @ 22:16:26
URL: http://styrkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0