Fläta & skobidrag

ja, det är vad vi har hållt på med hela förmiddan. fläta. det var kul, men man blev trött och fick ont i kroppen av att stå så länge. vi måste ha riktiga skor, och skolan ger oss ett skobidrag på 250 kr (; haha, så det blir väll in och kolla de snart. säkert skitfula också, men hellre det än att få problem med rygg och ben!

har pratat en massa om service också, om vad det är typ. höhö, inte jättekul men ändå. fick reda på att vi ska få praoa om ca 8 veckor :) varje fredag under flera veckor. kommer nog bli kul.
efter skolan tränade jag och nille på friskis. gick ju brau! och efter det var jag och mamma och tittade på tapeter :)



en dålig och enkel inbakad fläta. haha (:

Kommentarer
Postat av: Elina

sv: hihi, ingen aning, det är ju den låten som är med i Rosa the movie (det är det ända jag vet om den)

Jättefin fläta föresten, duktig du är:D

2008-08-25 @ 19:03:27
URL: http://denfinasteelina.blogg.se/
Postat av: Elina

Sv: haha, nej, jag skrev fel, den här låten heter wild horses, jag trodde du menade den senaste låten..

;)<3

2008-08-25 @ 19:05:00
URL: http://denfinasteelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0