Pluggis färgar hår (y)

jag ska fixa matte A och matte B på en termin (y) och det kommer gå såå bra! höhö, matte C till tvåan kanske. allt börjar lösa sig i skolan. har ju haft ångest för mitt val och så, men det känns bra, det gör det verkligen. jag vill bara få in så mycket andra kurser som möjligt! så har tagit bort franskan också, men ska nog ha engelska B eller nått istället. kul å veta va? hur mina planer för skolan är (y)

idag har vi i alla fall bara haft hantverksteknik, för bra! har fått lära oss applicera färg rätt, någon korsteknik eller vare hette använde vi oss av. lite permanentrullning på morgonen med. kom lite försent eftersom jag sov hos nille inatt och vi gick till skolan lite för långsamt. höhö, sega.
planerna för helgen är skittrissta. vi ska bara städa jättemycket och så ska jag plugga. tur att nille är med och hjälper till i alla fall :)



lalala, jag älskar skolan. precis allt, även om de e tråkämnen, för vi skrattar alltid bort dom (: matilda på bild föresten, från igår :) och kårens reklamblad (y)

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Tack så mkt, :)

vad ska du ha för tapeter då?

<3

2008-08-29 @ 16:23:05
URL: http://moreofelin.blogg.se/
Postat av: Korven

Det är inte kårens reklamblad, det är kaggbandets :)



Jag älskar också min skola :)

2008-09-07 @ 20:39:44
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0