Regn, banankartonger & tacos

igår blev det inget bloggade, men jag hade verkligen inte tid. men bättre sent än aldrig, eller? (;
fick stressa iväg med pappa till onoff för att köpa en radio till mamma i present. sen skulle vi hämta upp nille för han och jag skulle till ikea. haha, I löööv ikea (a) lunchade där, blev pasta och köttbullar för min del. det tog ett bra tag innan vi fick laktosfri mat, menmen. gott vare i alla fall :) köpte en snygg lampa till mamma, höhö.
nilles mamma hämtade oss efter ett tag och så åkte vi hem till honom. för typ ett halvår sen flyttade han, men han hade inte packat upp allt än så det har stått banankatonger gömt bakom tvn. så vi fixade till det, och massa annat i hans rum, vilket tog lång tid (y) och allt är inte ens klart.
vid 7tiden åkte vi till klintha. var lite sociala ett tag med han och chrisse sen gick vi till maxi och köpte godis åt chrissss. vi lämnade godiset och sen gick vi hem i regnet. det regnade på vägen dit med så mascaran var ju under ögonen istället för på ögonfransarna..
vid 10 gjorde vi tacos, mumma på de asså! älskar det :) försökte lära bröderna nilsson att vicka på rumpan också, herregud va ja skrattade åt dom ;D sen kollade vi film, sen sov vi.

idag på morronen åt vi tacos. hahah, sjukt gott (; sen fixade jag mig och gick på stan med mormor en stund. bilder på inköpten kommer sen.

ska snart äta makaroner och korv, sen hjälpa mormor fixa sin källare. och imon börjar skolan! JAG ÄR NERVÖS. men det ska bli hur kul som helst :) ska dit med 4 andra, så det blir nog bra. bloggar kanske lite ikv, men ha det så bra sålänge :) 

Kommentarer
Postat av: nillää

vicka på rumpan kan bara duuuuu din böööög<3

2008-08-18 @ 17:35:48
Postat av: Anonym

sv : tycker du? haha tycker däremot inte jag. men det ska bli kul att träffa sina vänner!

2008-08-18 @ 18:15:41
URL: http://antoniasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0