För dålig dag, för bra kväll

idag har det varit förbannat pissit.. kvällen igår slutade inte som jag ville och dagen idag fortsatte inte bättre. jag gjorde mitt bästa för att hålla humöret uppe. bara för att jag har en dålig dag ska inte alla andra behöva ta del av det. och jag tycker det gick bra. men sen hade vi engelska och då brast det. gick därifrån och ringde nille som inte förstod nånting.. usch, vilken hemsk dag. eftermiddan fortsatte likadant. bara massa tråkigheter.

ikväll
har endel löst sig. allt går tyvärr inte, men en del som betyder väldigt mycket. underbar kväll med min älskling blev det tillslut. han är bässsst.




Kommentarer
Postat av: linda

aw så söta!

2008-12-16 @ 17:56:43
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0