Min helg

helt okej helg. i fredags var jag med sofie och emelie. var ute endel, sprang till en mack för att träffa nille och co. hängde med dom ett tag sen (; höhö. sen tittade vi lite tv. i lördags så blev det lite stan. min syssling från oskarshamn har vart här. käkade kinamat som är otroligt gott :) sen kom nille hit och vi bakade lussebullar (y) megagott! han sov här och nu tittar han på harry potter like always. inte lika kul de ;) hihi.
ska iväg och fika med pappa vid halv 3, mysmys. har chockat min mage nu också, så jag öser på med gluten och laktos! tyvärr så blir min mage en aning lustig.. ska börja käka tabletter och se om det hjälper i alla fall :) aja, ska rulla permanent och plugga lite annat sen, prov imon. ååångest, usch.

btw, nysårsklänningen som jag köpte hittar jag inte på gina tricots hemsida.. så får ta ett kort på den själv, och väskan som jag köpte till. kommer i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0