Fest i läckeby med tråkigt slut

igår var det fest i läckeby och vi tjejer förfestade hemma hos sofie. träffade massa från min gamla klass i läckeby vilket va kul. en som jag var jättebra kompis med träffade jag och blev lite glad över att se han måste jag säga :) men det var inte en lyckad kväll, för jävla mycket tråkigheter. massa bråk både idag och igårkväll vilket jag mår jättedåligt av nu. jag vill inte fylla år imon! jag vill ligga i min säng och bara glo upp i taket ärligt talat. aja, amanda sov hos mig sen och vi tittade lite film och pratade mycket om tråkiga saker. tack gulle <3

idag har det blivigt stan med älsklingsmormor, tittade på present till mig men jag hittade inget. köpte en väst för mina egna pengar och en mascara. tar nog kort på outfiten imon med mobilen. åt kinarestaurang vilket alltid är trevligt och gott :)
är i stort sett klar med min blogg nu också, funderar på om jag ska ha den headern eller inte bara..
vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0