Hudens funktion och kemiska blandningar..

imorgon har jag kemiprov och har sju sidor kvar att läsa.. har ni varit med om att ni läser men att ni inte läser? haha, låter lite trögt men så är det. jag läser vad som står i boken men jag jag får inte in i huvet vad som står där. så då måste jag läsa om allt om och om igen. s e g t ! har med ett träningspass idag i alla fall, skönt de. hade hoppats på att en nille skulle dyka upp men näe inte de heller! vad enkelt det hade vart om det bara fanns han och jag.. ;) ne, men hoppas han har kul hos klintha. själv ska jag då försöka få in hudens funktioner och kemiska blandningar i huvet. inte så lätt efter veckans jobbigaste dag!

imorgon är det även rugby, kul det! efterfest på swinget, eller på sandra. ett dansställe här i kalmar. jag gillar privata fester mycket meeeer. men aja, blir väll en kul kväll med mina bruds ändå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0