Kagg och stagg är inte kompisar

vad jag är dålig på att blogga.. men tar och berättar lite om torsdagen först, måste ju börja nånstans!
då var jag med sofie och tilda :) pluggade lite och sen skulle vi ut och hjälpa kagg att förstöra staggs köning. för er som inte vet så är skolorna stagg och kagg inte kompisar och gör allt för att sabba för varann. vissa lever sig in i det till 100%. aja, vi skulle gå med kagg men när vi kom till stället där vi skulle mötas så var det jättenågra personer.. så vi tänkte "vi går själva!". så vi tågade mot stagg men när vi kom dit så vågade vi inte göra något så vi höll oss på avstånd. hämtade upp nille också. när vi sen ska hem vid 11tiden så ser vi hur många facklor som helst vid stagg. kagg var där och nu var det jättemånga! ååh vad vi ångrade att vi inte väntade :)









idag har det varit loppis. tjänade 500kr och när bordet var betalat så var det nästan 200kr var. för att vara exakt så var det 195kr (y) bra att ha till bion ikväll tex! var ganska kul måste jag erkänna. jag fick hem ett skärp för 5kr, ett armband för 10kr och en söt väska för 5kr. inte illa va? tror jag lägger upp bilder på det sen :)

Kommentarer
Postat av: pauline

å va fina bilder, snygga ni är allihopa!

jag vill se vad du köpte sen :) kram!

2008-11-15 @ 23:14:53
URL: http://paulineader.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0