Laktos OCH gluten?!

dagen slutade bra kan jag ju bara ta och meddela :) sofie och tilda kom som sagt en sväng och det blev mys med film. "raise your voice" (stavning?). för er som inte har sett den, se den! aja, dom drog vid 10 och då ringde jag nille en liten stund. och nu är det bara bilddagboken, msn och snart sängen som gäller.

imon ska jag stanna kvar i skolan och plugga. ska debattera om prostitution på onsdag så måste vara lite förberedd.. sen ska sofie, tilda och jag plugga hos sofie eller nått. sen sover nille här :)

sista grejen nu innan jag snart ska sova.. jag testar både gluten och laktos nu, samtidigt.så tyck lite synd om mig ;)


lyckades få en bild på dagens outfit med. så här är den :) (dålig bild)

jeans:
gina tricot

benvärmare: glitter, är egentligen till händerna

skor: sko-boo, haha. men de e vagabond faktiskt

t-shirt: hm

sjal: hm

armband & skärp: loppis


Kommentarer
Postat av: pauline

jag är bajs gluten allergiker.. hoppas du inte är ngt av det.. det är så jobbigt!



söt outfit btw:) kram!

2008-11-18 @ 17:05:25
URL: http://paulineader.devote.se
Postat av: pauline

sv: haha ja, bajsäckligt;P

eehh, jag tror det gick bra faktiskt, hon ville inte säga riktigt än vad jag skulle få för betyg, för jag har inte lämnat in alla papper och så. men det känders bra iaf:) puss!

2008-11-18 @ 19:38:10
URL: http://paulineader.devote.se
Postat av: Korven

tycker synd om dig, hoppas det inte är ngt!

2008-11-18 @ 20:22:56
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0