Mina bruttor & älskade mamma

jag mår bra idag, förutom ångesten för matten som jag alltid har. men skit i den? ska ju göra den snart och kan inte göra mer än mitt bästa :) jag vet inte varför jag är så glad idag, jag är bara det. jag mår bra. ikväll kommer mina bruttor hit, sofie och tilda, underbara flickor de. ska kolla lite film, käka godis/nötter/paj hoppas jag, plugga lite och öva på lite flättekniker ;) sen ska dom nanna här, sovmorgon imon ju. och jag vågar inte sova själv (a) hahaha.

om hela 6 dagar fyller jag år också. hihi, 9 november, bra datum det! :) har ju redan fått datan av pappa och massa massa maaaassa kläder och saker till rummet av min bästaste mamma <3 älskar henne så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0