Nagelbandsolja vs olivolja

har inte lust att blogga alls.. har inte lust med nånting faktiskt. är inte på topp precis. skolan var seg, inte många glada ansikten. inte för att jag ska skryta med att jag såg ut som en sol, men ansträngde mig för att le lite. gjorde väll dom flesta. ska inte göra nånting idag, kanske kanske kanske nille kommer en stund. skulle behöva det, men tror inte det inträffar. ska nog ta lite kort som jag kanske lägger upp på bloggen sen.

fick reda på en grej igår när jag fick naglarna fixade. jag frågade om man skulle ha någon nagelbandsolja för jag har hört det. då sa hon att jag skulle ha vanlig olivolja. i alla såna krämer finns det de, så jag ska ta och testa det. om jag kommer ihåg ska jag också berätta om det blir någon skillnad. rätt skönt att slippa köpa massa sånt.

och en grej till. hon som fixade mina naglar är en jobbarkompis till mamma. hon kom hem till oss och gjorde jättefina naglar på mig. och det kostade 350 kr! så himla billigt. otroligt bra blev dom också tycker jag, haha.

Kommentarer
Postat av: pauline

sv: å tack så mycket! äh den var inte så svår, du skulle säkert kunna!:)

2008-11-24 @ 17:05:15
URL: http://paulineader.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0