Rygby och swinget igår

VI VANN DUBBELSEGRAR!
rygbyn var rolig igår. lite seg, men rolig :) den slutade mer än en timme försent så jag och tilda fick springa hem till mig och fixa oss här. vi hann inte till sofie med tanke på att vi var hemma halv 10 nästan. men men, de gick ju bra ändå. vid 11 var vi på swinget vilket var helt okej. hade ju kunnat va en roligare kväll men det gick! träffade massa folk vilket alltid är kul.
nille var utanför ett tag för han hade ingen biljett. jag skulle gå ut och möta han, och mellan oss var det ett stålstaket. han kom fram till mig och skulle pussa mig och då kom det en vaktjävel och gick emellan oss! "en meter" sa han bara. trodde inte han var serriös först men när jag insåg det så blev jag så arg, så arg. jag fick inte pussa på min pojkvän. han skulle ju knappast ge mig sprit.. jag gillar inte vakter! aja, sov hos nille sen och vi var hemma ungefär halv 3. sov mycket gott då.
tog inga bilder eftersom ja glömde kameran.. men det var nån som tog kort på oss på festen så jag vet inte om jag dyker upp på nån sida kanske. tar den då och fixar upp den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0