Seg onsdag med härlig eftermiddag

mitt internet är jättesegt ikväll. jättetråkigt så ska snart gå och lägga mig. imorgon ska jag upp tidigt för att plugga lite kemi. låter väll kul? haha

onsdag betyder tuff dag för hv08b. idrott på morgonen, sen bara svenska, matte och engelska. två svenskalektioner och två engelskalektioner. min svenskalärare, fluffie (y), är så snäll så han låter oss skippa lektioner och sluta tidigare. har nog aldrig gått en hel svenskalektion faktiskt. men man ska väll inte klaga på det! han lät oss i alla fall gå hem vid 3 idag, istället för att ha svenska till 20 över 4. då följde jag med sofie in till stan en snabbis och sen följde hon med mig hem och hjälpa mig med pannkakor och satt vid min data. höhö, trevligt med lite sällskap en stund i alla fall :)
sen kom nilleeey hit och vi gjorde väll inte så mycket som vanligt. tittade tv, pratade, duschade och han sov en stund. han dissade mig för davve nu, höhö :)

imorgon är det två lektioner på mitt schema, behöver inte räka matte med dom andra eftersom jag ligger före :) så istället för att sluta vid 2 så slutar jag halv 12.. ganska gutt va? jag tycker de i alla fall. sen ska jag träna med mamma och har massa annat kul planerat senare. bloggar om det imon eller på fredag.
ha det bra&bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0