Dagens klädsel

kom precis hem från skolan. ska nog titta film snart, och plugga lite. en jättehärlig dag med i stort sett bara glada ansikten som smittar av sig på mig! :) jättemånga nior var på kagg idag och virrade runt i korridorerna för att ännu en gång titta runt på program eller nått.. aja, det är bäst att vara yngst på skolan tycker jag. stackars treorna som behöver stå ut med oss. var lite trött på sjuorna kan man väll säga när man gick i nian.


d a g e n s  k l ä d s e l :

kofta: ullared
kjol (klänning): gina tricot
strumpbyxor: lindex
klocka (present) och örhänge: ur&penn.

Kommentarer
Postat av: pauline

jätte mysig kofta måste jag säga! kram

2008-11-19 @ 15:06:57
URL: http://paulineader.devote.se
Postat av: pauline

sv: haha nä det gick bra:) jag har nog bestämt mej för att gå media:) det känns som min grej

2008-11-19 @ 16:09:55
URL: http://paulineader.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0