Det smakar blod i halsen

jag har jätteont i halsen. jag har feber. det smakar blod i halsen. jag är stressad.
det är lite synd om mig faktiskt ;) men idag blir det skola! tänker inte dissa mina flickor inte! dom är alldeles för bra för det. men sen efter skolan ska jag bara vara hemma :) plugg plugg & plugg. guuud va ja längtar till höstlovet! det kommer bli så skönt.

på torsdag har kagg något som kallas skattjakten. jag vet inte alls vad det är men man ska kla ut sig och vara i lag på max 6 personer. jag tilda och sofie ska i alla fall vara på samma lag. sen senare på kvällen äre feeeest. så det blir nog lyckat, bara jag är frisk tills dess och får gå ut för min mamma :) haha.

Kommentarer
Postat av: Pauline

sv: å tacktack! jag hoppas det jag med, min skola har vunnit i så många år i rad nu att det skulle vara jeeekligt pinsamt att förlora;) !

2008-10-21 @ 21:37:23
URL: http://norrlandsjantan.blogg.se/
Postat av: Erica,

ursh, du får krya på dig! =)

2008-10-21 @ 21:58:16
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0