McDonalds och ny design?

igår blev det inte alls att bara sitta hemma med matten :) linda kom hit en sväng och vi käkade på donken och tittade på lite film. megamys! och han träffa min pöjk lite snabbt vid halv 11.. mysit det också :)

vaknade för en halvtimme sen och ska snart käka lite frukost. idag blir det helt enkelt ett halvt kapitel matte och senare ikväll kommer nille. imon bär det av till ullared! ojojoj, vad jag ska handla. mormor, jag, mamma och nille ska dit. kul eller vaaad? (:

sen funderar jag på att göra en ny design till bloggen. är ganska trött på den jag har nu.. vet inte alls vad jag ska göra, men något med varma färger tror jag. rosa/rött blir det nog.


Kommentarer
Postat av: sara

Sv: Ja, lite ändringar är bara kul, kom med förslag du med om du kommer på något :)



kram

2008-10-30 @ 17:34:31
URL: http://missarah.blogg.se/
Postat av: sanna

tack så himlans :))

2008-11-01 @ 11:39:14
URL: http://sanname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0