Ny data och second hand

testar en ny data nu, och jag tycker den verkar bra :) det är ingen vista i men det kan nog bli bra ändå ? :) vore ju gutt å få hem en data som man kan lägga in alla bilder åde på. allt är ju på pappas data! haha.
uch va mycket tråkigt jag bloggar om nu. inga bilder, ingenting. men skit samma, det kommer bli roligare att läsa, I proooomis :)

idag har jag varit på stan med tilda. blev ingen kinamat men massa mumsigt på donken istället :) gick säkert i 3-4 timmar så jag han hitta en hel del. örhängen, en ring, ett par gråa jeans, (äntligen!) en megasöt mössa, ett skärp och ett par trosor. handlade på second hand faktiskt! haha, dom har ju hur mycket snyggt som helst där! blev lite förälskad i skärpet som kom därifrån så det fick följda med mig hem.
sen fikade jag och nille, sen käkade jag på ikea och sen åkte jag till nille ;) haha, mummmmms på denna dag!

imon äre fessssst som gäller, och gissa vem som är pepp?! jaaag som alltid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0