Riktigt dåliga strumpbyxor

idag så var jag med mamma på maxi och köpte lite mat åså. behövde nya tunna svarta strumpbyxor så jag fick ett par som fanns där. kostade typ 50 spänn. sen skulle jag prova ett par timmar efter att vi hade kommit hem. man måste väll kunna dra lite i alla fall?! man kan ju inte låta grenen eller vad det heter hänge nere vid knäveken? nej det kan man inte. det är inte skönt och det ser konstigt ut. hur som helst så drog jag upp dom som man gör med ett par helt vanliga strumpbyxor. man hör att det går hål på dom och så har man plötsligt en maska över nästan halva benet.. mmh, det blir väll snyggt att ha under höga shortsen imon? skulle inte tro det! strumpbyxorna är från "mywere" och jag tänker inte köpa fler strumpbyxor därifrån! blir riktigt besviken. får ju dåligt samvete eftersom det var mamma som betalade dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0