jag älskar datorn!

äntligen sitter jag vid en data :D  lalala, jag äääälskar bildagboken och bloggen asså. blev så sugen så jag tog cykeln till mormor, så nu sitter jag här på hennes bärbara :)
blir ju inga bilder från skolan nu, men det kommer sen när min nya data kommer och när vi har fått bredband. jag har ju fått ställa ut min docka som jag hade fixat en frisyr på i cafeterian :) så det har jag lite kort på sen(; när jag är hos pappa kan jag ju lägga in lite bilder också, där finns ju datan fortfarande kvar liksom :)

jag trivs bra i lägenheten annars, men det känns såklart konstigt. har aldrig flyttat innan ju. sen flyttade ju inte pappa med heller så det är ju också hyffsat ovant.. har inte träffat han sen i söndags typ. menmen, det  är väll lika bra man vänjer sig.

men palla deppa liksom. jag bor i stan nu, för bra att det bara tar 5 min att gå till skolan! (; nära till busshållplats också. haha värsta lyxen. och imorgon är det ferre:D för bra! bilder får ni väll se 26e kanske, för då är jag hos pappi :)
ha det bra sålänge ♥

Kommentarer
Postat av: Pauline

det e bra, man ska se sakeroting från den ljusa sidan, som du precis gjorde! :) hoppas du får det bra i lägenheten!

2008-09-17 @ 22:04:02
URL: http://norrlandsjantan.blogg.se/
Postat av: Lollo

Det är ju ingen bistro:P:/

2008-09-17 @ 22:43:58
URL: http://louiseramstrom.blogg.se/
Postat av: linda olsson

me2 sötnos:D

2008-09-18 @ 16:25:29
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0