Nu saknas bara ögonbrynet (;

Skola idag, bara vanliga tråkämnen. Matilda och jag stannade kvar på skolan i typ.. en och en halv timme? haha, gutt vare! käkade grov macka och matilda tog pariebulle, som jag inte tål! haha (; vi pratade med lite olika människor där i alla fall, som vi inte känner. lalala, alltid kul med nytt folk ju (y) sen vid typ halv fem så tog hon bussen hem och nille fick gå med mig på stan. fixade gratis sms och köpte fransk manikyr och en sjal till skolfotot imon. hårfärg till min bror också, ska färga hans hår svart imon. han tog hål i örat idag förresten, hela två stycken! belv skitsnyggt (y) nu saknas bara ögonbrynet!

nu skriver jag på ett hälsoarbete som ska vara inlämnat på tordag. hinner inte imon för då ska jag göra matte och packa ihop mina saker till flytten. flyttar in på lördag ju.

Kommentarer
Postat av: Lollo

SV:Haha, i konw:)

2008-09-09 @ 23:03:28
URL: http://louiseramstrom.blogg.se/
Postat av: linda olsson :)

fransk manikyr är skit jobbigt ju (a)

2008-09-10 @ 14:54:14
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0