Slingor

hyffsat seg dag i skolan idag. ville bara hem hela tiden faktiskt. för trött efter igår när man kom hem vid 2. ska skriva om vallen i ett inlägg lite senare inatt eller imorgon tror jag (; då kommer även lite bilder! hur som helst, vi har lärt hos applicering av slingor idag. skönt att man gjorde sånt istället för engelska typ.

sov från 5 till halv 9 ikväll. skulle ha städat hos mormor men så blev det inte. är fortfarande trött så jag ska nog sova snart om jag inte bloggar om vallen vilket jag tror jag gör. haha. var i nya lägenheten en sväng efter skolan också och kollade in nya tapeterna. supersnyggt blev det! :)


tildis som färgar hår. min docka till höger (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0