stackars NV!

min kväll kommer bestå av matte, matte och ännu mer matte. toppenkväll, verkligen! har prov imon och måste klara det bättre än förra provet. jag läser såndär snabbmatte eller vad det heter, alltså, jag läser både matte A och matte B på samma år. tycker synd om dom som går natur asså! jag klagar över bara dettta lilla. men med lite feber på detta också så är det inte så lätt (a) får trösta mig med att nille kommer ikväll och att jag ska käka vofflor!

i skolan har vi shamponerat, fönat lockar och övat på att boka in klipptider m.m. ganska kul faktiskt. älskar att öva shamponering! ;) och efter skolan var jag, mamma och marcus och köpte en ny hårfön till mig, en ny matta och lite annat smått :) höhö

nänu ska jag ta å göra lite matte! ha det så braau :)

Kommentarer
Postat av: sune (H)

hahahha natur är faktiskt inte så farligt (:

idag har vi lekt mamma pappa barn, klippt & klistrat, och målat dockhus.

temavecka: inga läxor :D

hur är frisör då?(;

2008-09-29 @ 20:16:16
URL: http://sannawiede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0