Slut på detta canceråret!!!

Äntligen äntligen äntligen är dagen här! Sista dagen på det här året är här. Snart är det slut på 2009, på detta canceråret! Nästa år kommer bli bättre, om det ska bli sämre krävs det rätt mycket alltså.

Men, massa bra saker har självklart hänt också! På ett sätt är jag "glad" att jag fick cancer (låter helt sinnes i era öron). Men jag har vuxit så otroligt mycket som person på grund av den, och den har hjälp mig på många sätt. Den har även sabbat för mig, egentligen mer än vad den hjälpt mig. Jag träffade My på grund av cancern vilket jag är jätteglad över!

Nästa år kommer bli bra. Snälla snälla snälla, ge mig ett bra 2010 för det behöver jag!
Funderar även starkt på att visa er hur jag såg ut utan hår, hohoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0