Inköp

jag har varit på ÖB idag. inget mer. inget inget mer. fick i alla fall hem ett par pumps från skokällarn och hade de trevligt med mamma ett par timmar.
annars är detta en jävla tråkig eftermiddag när inget blir som de ska.



här är chinosen, från vila 300 kr



rosa smutsiga tröjan. hahaha, den kostade i alla fall bara 50 spänn!



pumpsen från skokällarn, 150 kr på rean. klacken är ungefär 2-3 cm hög. perfekt till skolan och stanrundor.



sen kan jag ju nämna att jag har börjat med silvershampoo nu också. ska se om det ändrar min hårfärg en aning :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

jag kör också med det silvershampoot :)

2009-02-04 @ 16:53:15
URL: http://louiseramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0