Våran alla hjärtans dag

Detta blir sista inlägget innan göteborg. Vi ska bo hos våra vänners syster och hon kanske har en dator som jag kan få låna :) Hur som helst, älskling och jag firar alla hjärtans dag ikväll, och vi skulle ha gått ut och ätit, men min mage satte stopp för det. har upptäckt att om jag har veteboten på ryggen så släpper det även lite i magen! Vi firar alltså denna dag med vetebot, nötter, ostbågar och noblessechoklad som han hade köpt med sig. "Jag skulle ha köpt en ros till dig men det var stängt :( " Naw, älskling, det är tanken som räknas! <3





Älsklingen själv ju! Jag sitter på hans knän med datorn på hans rygg. Han snarkar så sött så.

Kommentarer
Postat av: JESSICA

mysigt!=)

2009-02-13 @ 21:50:40
URL: http://jessiiiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0