Inbrott!

Ååh vad arg man blir. Inatt har någon/några brytit sig in i vår lille kolonistuga och snott ett xbox 360 och vin. VAD ÄR DET ATT SNO?! Så jävla patetiskt, blir sjukt arg på det. Ett område med nästan bara pensionerer, det är fegt fegt fegt. Det är säkert fler stugor idioterna har rånat och det förstör verkligen bara för andra. Hur mycket tror dom att dom kan tjäna på ett gammalt xbox? Det ända som händer är att min bror inte har kvar det längre och han om någon förtjänar inte det ett dugg, han förtjänar det bästa och det vet jag.

Jävla idioter, vänta bara tills farbror polisen kommer och tar er :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: haha ja jag hoppas att jag hittar några snygga klackar i thailand, jag ser fram emot det verkligen! jag är egentligen ingen sucker för skor som de flesta andra tjejer är, men JUST NU så känner jag ett stort jävla sug efter MASSA klackar haha :D

2009-07-15 @ 20:23:27
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: FRÖKEN ERIKSSON

SV: Harry potter var GRYYYMT bra (:

2009-07-16 @ 00:56:23
URL: http://neriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0