Marcus 15 år!

Grattis älskade lillebror som blir hela 15 år idag! Jag hoppas han får en underbar födelsedag med all uppmärksamhet riktad mot honom, likaså på söndag när vi ska ha lite kalas, för det förtjänar han. Att alla koncentrerar sig på honom, och inte på mig. När jag var på sjukhus, speciellt i Linköping så var Marcus hemma och han klagade aldrig. Aldrig aldrig aldrig. Både mamma och pappa var oftast med båda två i Linköping och all fokus var på mig och sjukdomen. Alla undrar hur jag mår och hur jag har det, jag får massa saker, pengar och uppmärksamhet, jag får förmåner till saker genom fonder och vad allt nu är, men syskonet då? Mina föräldrar, och alla runt omkring, har gjort allt för att inte glömma bort Marcus, men att jag hela tiden går i första hand blir liksom naturligt i en sån onormal situation.

Världens bästa lillebror, jag önskar att du får världens bästa födelsedag, det är det minsta du är värld.




Kommentarer
Postat av: Nillemamman

Då hälsar vi STORT grattis till din bästa lillebror från oss alla!

2009-07-24 @ 17:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0