Underbara lilla ö

Oj vad det blåser och viner i träden.. Men inte stoppar det oss från att vandra ner till hamnen vid 10-tiden och köpa glass i en glassbar där dom har hela 100 olika glassorter! Lagom svårt att välja liksom..

Sitter för tillfället hemma hos min faster med familj och väntar på lite kycklinggryta, mmmm mumms fillibabba.
Imorgon ska vi in till stan och strosa runt, hur härligt som helst i Visby på sommaren. Alla smågator som finns här är underbara att gå och titta i tycker jag så min lille pojkvän får väl helt enkelt följa med så jag får fota lite!

Detta var i alla fall en liten hälsning ifrån ön, hoppas ni har det lika bra som jag har det :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

hihi tack så mycket! oj vad jag längtar tills jag får hem dem =D

2009-07-10 @ 17:59:08
URL: http://sgek.blogg.se/
Postat av: sanna

oh, vart finns den glassbaren? ska dit på måndag ;)

2009-07-11 @ 11:49:01
URL: http://sannawiede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0