Hos frissan!

Nu har min handledare/frisör Linda klippt bort nästan alla gula toppar i mitt hår! La även i en pastellsköljning som tog bort ytterligare lite på de gula topparna som är kvar. Är helnöjd måste jag säga. En stort plus är att jag fick det gratis, eftersom jag har tänkt vara på salongen några dagar under jullovet för att hjälpa till och ta dit lite egna kunder :)

Förebilden ni ser är när det var precis nyfärgat, silvershampoot tog bort litegran så har inte sett riktigt så orange ut.






Kommentarer
Postat av: En vän

jag måste bara säga att du är den starkaste personen som jag någonsin har mött. med ett varmt hjärta och ett vackert leende lyser du upp och visar vägen för många andra. du vet vad ordet "livet" innebär, och du lever det verkligen - troligen med en annan syn och med andra tankar än tidigare. det var orättvist att du fick sjukdomen, men att du klarade den var helt rättvist. du kämpade dig igenom varje dag, och du gav aldrig upp. du är värd det allra bästa här i världen. du är en sann förebild och en vardagshjälte som hjälper andra att se man andra ögon. du är vacker som du är och jag är helt övertygad om att du kommer få en fint liv (förhoppningsvis som en framgångsrik frisör). för mig är du tjejen som lyckades, tjejen utan ont, tjejen som alla vill vara. rebecca, var stolt över dig själv. DU klarade det! /en vän

2009-11-24 @ 20:43:35
Postat av: Johanna

blev kanon!

2009-11-24 @ 20:47:11
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: ronja

du är verkligen urtjusig i det blonda! oh ska du jobba på salongen i skolan på lovet? kanske man borde beställa tid? :D

2009-11-25 @ 22:39:35
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/
Postat av: Nelly :)

såg dig på palace, & min kompis ba, jävlar vad snygg frisyr hon hade! passade verkligen henne :) och jag instämmer! :D<3

2009-12-01 @ 21:58:28
URL: http://aplaceinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0