Ögonfrans- och brynfärgning

Idag har vi färgat varandras ögonfransar och ögonbryn vilket var skoj! Vi lärde oss detta eftersom det är gymnasiemässa nu på lördag och då ska färga detta på kunder! :) Lite nervöst måste jag säga, men kul. Vi ska även styla kunder, fläta, locka, platta, föna osv..
Alla i klassen har varsin modell som vi ska göra iordning för två modevisningar (min ska dock bara gå en) som är till för alla som vill titta. Jag är nervös!! Men jag tror det blir bra sen efter.


bild lånad av google.




Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: men jag ångrar det inte, eller bara att jag mobbade, det är inte kul:/ men utan att ha blivit mobbad skulle jag inte blivit stark som jag är nu, skulle aldrig blivit mig själv då.

ja så har jag med känt och fortfarande, men har vant mig, man behöver inte va som alla andra:)

2009-10-15 @ 20:47:21
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0